Monday, January 10, 2011

Repekan Pertama : Tentang Apa?

Assalamualaikum kpd yg beragama Islam.

Buat pertama kalinya, aku tulis balik kat blog ni selepas blog lama tak dikemaskini ni terbiar usang kat laman sesawang blogger, siap penuh ngan sawang (imaginelah sendiri). Kenapa sebelum ni aku malas update? Alasan aku ialah aku ni bukannya jenis kuat membebel sangat. Biasala PENDIAM (kononnya). Lagipun dulu, bila aku cuba nak buat post yang baru, aku akan termenung kat kotak menaip new post ni sepanjang waktu yang cukup untuk labah-labah membina sarang.


Jadi, kepada pembaca(kuasa dua) yang budiman(termasuk Amir Budiman[kalau kau baca la hehe]) , aku harap kita dapat kongsi cerita masing2 kat laman sesawang belogging ni. Salam blogger, Satu Malaysia, Satu Sawang.

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Dcreators